Gud välsigne...

Trots att vardagen är fruktansvärt kul nu med praktik och hårt arbete får jag alltid glansiga ögon på söndag kväll. Vill dela min helg med er och ha er hjälp, så läs och håll ögonen öppna för min skull?!







På bild 1 & 2 äter vi supergod indisk mat och myser järnet på restaurang i Göteborg. På bild 3 värmer jag mig framför brasan på golvet i Hjärtum, redo att starta fredagskvällen. På bild 4 är jag ute och shoppar i Götet, en inte alltför ovanlig syn dessa dagar, hmm. På bild 5 ser ni vad jag suktar efter nu, en plåtbyrå liknande denna. Vilket industriområde ska jag söka i? Gud välsigne den som finner den åt mig till ett rimligt pris ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0