När livet är fantastiskt.

Jag är helt pirrig av lycka, imorgon åker jag till Halmstad och hänger hos Gustav. Dit kommer min älskade Elin och vi ska umgås hela helgen lång. Det kan bara inte bli bättre! Jag är så glad!


Tänker slå klackarna i taket på lördag i denna korsett... Men en bästa vän under armen och en pojkvän vid min sida. Åh åh åh.

Men allt är inte bara lycka och glädje här i livet, mina tankar har flera stunder under dagen varit hos lilla Moa som jag läste om vid frukosten. Cancern tog henne. Hemska sjukdom, du gör mig så arg och förbannad. Jag tänker 
L E V A tills jag inte har chans till det mer, precis som denna lilla tappra tjej verkar ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0