Förbjudet att bortstjäla denna skylt.

Vi har en riktig söndagsmorgon här... Vi grejar och donar i köket, fixar till sådant i lägenheten som vi "glömde av" vid inflytt. Tråkiga saker som att måla fläkten och några lister. Idag känns det plötsligt helt rätt att se till att köket blir så bra som möjligt. Vi är inne på vår andra kanna kaffe och nu ska vi höja musiken och måla lite till... Jag fixade just till den här lådan som ni ser på fönsterbrädan. En gammal trälåda som fick bli svart och därpå hamnade en skylt som jag fyndade på loppis för flera veckor sedan. Tänkte plantera kryddor i lådan...  Jag är nykär i "The tallest man on earth", lyssna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Ville bara säga att jag gillar din blogg starkt! Kan du inte ge en rund tur i hela lägenheten? :)

2011-08-21 @ 13:08:21
Postat av: pernilla plaza interiör

Hej Sara! Så himla glad jag blir!! Tack! Här skriver jag lite mer privat, sen har jag min inredningsblogg hos Plaza Interiör. Där finns många bilder från mitt hem... Men självklart, visst ska jag visa mer! Kram Pernilla , http://www.plazainterior.se/new/category/Pernilla-Jansson.aspx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0