Solen häng med!

Jag försöker verkligen att inte tänka på hur tråkigt det är med vardagssysslor som disk och tvätt. Istället sätter jag på härlig musik och brygger en kopp kaffe till disken, men så stör det mig att den där kvarten försvinner ifrån mig när jag diskar. Haha sånt man får leva med antar jag.
Nu har jag två dagars jobb framför mig, sen väntar en lång ledighet för min del. Jag har bokat in så mycket kul och tänker verkligen ta mig tid till att hälsa på de personerna som betyder mest i mitt liv, ja förutom den skaran jag har här hemma vill säga.
På fredag drar vi ut på landet ett härligt gäng från stan och det ska bli så mysigt! Solen häng med, du är vår hedersgäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0