Uppdatering höst.

I somras i vår bil påväg mot Småland. Det var så galet varmt i bilen att jag tror jag kan räkna till 1000 gånger under de timmarna på vägen som jag hissade upp och ner rutan!
Idag har jag varit på Plantagen och handlar ännu fler blommor, jag är så trött på mina från IKEA som tappar alla blad. För det första ser dem taniga ut och för det andra får jag dammsuga oftare än en sådan som mig vill göra. Så imorgon blir det till att jaga fatt i några krukor och plantera på balkongen.
Jag har även plockat in massor av fina kastanjer och har numera två halvfulla burkar av skönheterna inne. Mysigt!
Om en liten stund blir det till att dra iväg och hurta, hej friskis! Sedan ska jag hem och mysa i soffan innan arbetsveckan drar igång. Har massor att fixa på jobbet eftersom jag varit borta lite för ofta på senaste tiden (på utbildning).
Vad har ni för er? KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0