Big smile.

Vilken fantastisk dag jag har! Imorse tog jag och Gustav en lång frukost, vi åt rostat bröd samtidigt som vi tittade på en premiär av ett program på kanal 5. Det handlade om festsugna ungdommar som drar iväg på sitt livs partyresa, ovetandes om att deras föräldrar gömmer sig bakom knuten. Haha, vi höll händerna för ansiktet flera gånger.
Sedan tog vi en tur till stan för små ärenden, nya joggingskor och ny frisyr för G. Efter det har jag både motionerat, målat och ska nu dra på lite peppmusik. Ikväll ska jag hänga lite med några goa tjejer. Just det, till råga på allt detta skiner solen. Nu ska jag rota fram något snyggt i garderoben som behöver ett lyft... Snart London. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Helén

London, jag vill också åka dit. Har ALDRIG varit i London. Tala om hur det var sen.Fick sms av Lollo igår. De har de så bra i Spanien. Puss och Kram Helén

2011-09-10 @ 15:57:04
Postat av: karin

Wiho, London! Vad kul! Vem ska du åka med? Hoppas allt är bra min fina!? PUSS!

2011-09-10 @ 18:20:03
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: pernilla plaza interiör

Hej Helen!! ÅH vad kul att höra att de har det bra! Hoppas Lollo tar massor av kort! Jag har heller aldrig varit där och längtar jättemycket! Har kollat upp lite marknader och shopping! Sparar för fullt nu. På måndag börjar jag nya jobbet ute på Erikslund, då ska vi bygga butik. Det kommer bli så fint! Du kommer väl och shoppar ;)? Puss o kram!!



Karin, farmor har bjudit släktenså 18 pers är vi som åker, ska bli såå kul! Jag mår fint! Hur mår du? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0