Den blomstertid.

Jag har så många härliga sommarbilder och ser ju att ni är några som kikar in titt som tätt trots min nya blogg. Här hamnar de lite mer privata bilderna.
Systrarna Israelsson är i Sverige och det är stort! Vi försöker alla få vår dos!
Jag kan omöjligt få nog av lilla Ralda.
Besökte Peace & Love, det var fantastiskt på många vis. Fantastiskt snuskigt, men mest fantastiskt magiskt!
Blev skapligt förkyld på cupen och fick ligga inne med min nya tekanna från Lagerhaus.
Den här tjejen är en vän för livet, har fått det bekräftat gång på gång.
Sommar sommar sommar, jag vill inte gå in. Det är därför jag sitter här på balkongen sent trots att jag ska upp och jobba tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: S.

snygg tröja/klänning/tunika du har på dig, vart är den ifrån? :)

2011-07-07 @ 23:31:04
Postat av: pernilla jansson

Den gula? Den är köpt på Weekday och är från Cheap Monday! Tack!

2011-07-08 @ 10:30:57
Postat av: empa

LOVE!

2011-07-15 @ 16:02:19
URL: http://neatneat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0