Can´t help falling in love.

Min nya ljusstake trivs bra här hemma!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad säger du?

2011-03-29 @ 10:39:59
Postat av: Magdalena

Hej! Läser din blogg då o då, tycker om den o du är duktig o såå kreativ :) förstår inte var du får alla bra ideer ifrån :) läser den bla för att jag också är intresserad av inredning o är nyfiken på skolan i leksand son du gått. Tänkte kanske söka till dekoratörsutb där nu o undrar lite om du vill svara? Undrar vad det e för arbetsprov man gör på möjligheternas dag? De bytar säkert olika År men är det svårt? O så undrar jag vilken utb du tror är bäst, den ettåriga eller tvååriga? Hoppas du har tid att svara :)

2011-03-29 @ 10:44:17
Postat av: lovisa

godmorogn:d

2011-03-29 @ 10:55:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hej Magdalena!! Självklart har jag tid att svara! Jag tycker inte att den ettåriga är ett alternativ utan ABSOLUT att du ska välja den 2 åriga! Du behöver den tiden till att lära dig och få prova på med massa praktik! Det är såå kul och jag rekomenderar dig att söka! Arbetsprovet är inte svårt, du ska visa vem du är på ett a4 eller något liknande! Åk på möjligheternas dag och var dig själv så kommer du nog långt!! Kul att du läser här! Fråga gärna mer om du undrar något! KRAM Pernilla

2011-03-29 @ 21:58:16
URL: http://allthethingsivedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0