Blöta löv, fotsvett och eksem?

Det känns som jag precis kommit upp bassängen efter några längor klädsim, ingen fantastisk känsla direkt. Jag har bara cyklat hem i motvind och regn, så tyck inte synd om mig.
Visst är hösten härlig?
Jag har bara lust med en enda sak just nu, ta en dusch, lägga mig under en filt och möla choklad. Vad tror ni jag ska göra? Jo, jag ska trotsa min egen vilja och gå och hurta mig dösvettig på friskis. Sen, sen mina vänner ska jag gräva en djup grop i soffan (kanske t.o.m ner i resåren så att jag fastnar med ändan) och blir sittandes där tills det är natti.
Vad gör ni idag? Gillar ni också "höstmys"? Blöta löv, fotsvett och eksem? Flyttar utomlands imorgon tror jag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja regn kan vara mysigt, men inte när man måste cykla i det...

2011-10-18 @ 17:34:42
URL: http://instyleofloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0