Jag är lycklig med dig

Ännu en helg är förbi, men mycket har jag hunnit med. I fredags plockade mamma upp mig på jobbet och resten av kvällen blev jag tilldelad äkta fredagsmys. Tända ljus, god hämtmat och plockgodis. I mor och fars trygga hem somnade jag som en sten redan vid 23 tiden.
Lördagen satt jag och Anna ihop från tidig morgon till sen natt, åh vad härligt det är att ha en vän som dig. Det gör mig lycklig!
Idag har jag jobbat, jag och två tjejer till har inrett en lägenhet i en herrgård. Det blev så härligt, ljust och inbjudande. Ett litet drömboende, lunch tog vi på Café kaka i E-tuna. Vilket hak, herreminskapare så mysigt det var! Och god mat och trevlig personal, besök det om du får chansen! Nu ska jag lyssa på lite Melissa och snart krypa ner.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så vacker min vän!

2012-03-17 @ 16:05:07
URL: http://emellanfolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0